fredag

idag är det mycket på agendan. Bilkörning, handling, ridning, körning, hämtning/lämning, skrivning, kopiering, träning, matning, mockning, stallning och till slut sovning. Kanske även dammsugning. Men det är därför jag älskar helgerna. På något sätt allafall. Och om en vecka ska faktiskt jag åka till Globen och gå på Idol finalen. Nathalie och Lina har fixat biljetter så jag ska stå för lite bilkörning och så blir det ju trevligt. Ska ta något lugnande så jag inte grips av panik mitt i allt och måste gå ut och fara och ha mig.. :/ Så jävla jobbigt, men jag har hellre det än något annat.. :(

Nu måste jag dra och torka håret och sen blir det att osminkad åka och handla lite och sen blire stallet för hela slanten till nio tio ikväll! Bye^^

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0