heja maria

jodå, nu har jag plockat undan i vardagsrummet. Badrummet är typ ganska bra nu, tvättkorgen är ju tom och så :) Sen har jag plockat iodrning på all disk allfall så det ser lite "roligare" ut. Nu vart jag bara så sugen på att skriva av mig lite och sen blir det att vattna och ställa in lite i min garderob. Så jag kan damsuga hela lägenheten sen! Men först måste jag nof göra något åt mig och mina jävla kläder och hår.. har tröttnat på dom här kläderna nu..

      Så to do;
  • Vattna
  • Plocka in flyttlåda och lampa i garderob
  • Dra upp persiennerna i sovrummet (a)
  • Ställa in maten i kylskåpet
  • Steka klart dom sista korvarna med ja
  • BYTA KLÄDER!
  • Gå på toan
  • Fixa en lampa i vardagsrummet
  • Klä på mig
  • Gå och jobba
  • Komma hem
  • Klippa och fixa med låtarna till luciashowen
  • Fixa kläder till luciashowen
  • Fila det sista på ansökningarna & Skicka iväg dom
Ok för er? Nu finns det snart inte tid för allt... Måste dra, uppdaterar sen när jag kommer hem hur det har gått!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0