IDOL fredag!

Jahaarå idag bär det av i bil med de bästa (VIP + Lina) till Stockholm, Globen och Idol Finalen!! Bästa sättet att utsätta sin sjukdom för fara, haha! Fick en glad överraskning i morse också. Markus Fagervall kommer dit. Kanske ska hör med någon om en kamera för fy helvete va han är helt ********* =D


Markus Fagervall <3


Nae nu måste jag sluta drömma ;D Ska msna lite till med nathalie och sen blir det väl att planera sin dag lite så jag hinner med allt innan jag ska åka. Ska komma på en bra krans som vi kan sätta runt birk... Inte lätt, han ska ju tackas av på luciashowen imorgon så jag ska göra en morots äpple och knäckebröds krans till honom...

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathan

aaafiifan :D + att ola va där oxå ju, vilken chock jag fick! :D wiiiiee :))

haha

2008-12-14 @ 20:04:02
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0