så jävla bäst

FIGARO

Jo men sen vart det trosdag då. Maria försovsig men lyckades allafall se till att slippa gå ut i den jävla lergeggen och hämta en fin påny. Vart bortkopplad från en telefonkö när telefontiden var slut trots att ajg stått i kö i typ en halvtimme! snacka sur jag vart då, så då var jag ännu senare... Ridningen gick allafall skitbra som igår, så nu är figaro förtjänt av lite vila! :) Men först ska han ta p på en tur i ridhuset haha.

Har precis duschat klart och så allafall, mår lite illa. vet inte om det är maten, trötthet eller negerbollarna som jag har ätit en del av ;) Inte för farligt för att jag inte ska kunna gå och jobba allafall.

Dessutom fick jag ett underbart samtal i dag. Jobb! Så nu känns det lite bättre igen. Men nu måste jag verkligen blåsa håret tortt och sminka mig lite grann. sista arbetsdagen den här veckan!!!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0