Glitter och Glamour hoppning...

världens bästa helg kan man säga.. nästan. Helg ble det ju redan onsdag kväll, ledig från jobbet på torsdag. Vilket gjorde att jag faktiskt åkte snålskjuts till och från stallet. Sen var det bara ligga och lata på kvällen. Fredag sedan. Inte mycket att göra på dagen. Ladda inför Idol.. Som va helt jävla otroligt kul! Jag kunde slappna av så mycket bättre än vad jag trodde. Dessutom slog jag tillbaka på anfallen lika fort som dom slog på mig. SÅ JÄVLA SKÖNT! Så nu känna det som jag kan göra vad som hellst utan att behöva springa ut i panik. Nu längtar jag till ryttargalan! :)


(bilder från Idol, Nathalie och Eric, Vinnaren Kevin, och våran mest angareade Kalle ;) )

Sen blev det lördag och det va dags att sova. Vaknade runt nio och kollade på julkalendern som jag för övrigt ännu inte har sett idag! Ser den alltid på morgonen men idag orkade jag verkligen inte by mig att gå upp. Any how, åkte till stallet vid tio, handla lite innan morötter, tejp, facklor osv. Sen bar det uppåt, fick reda på att våran ponny Birk skulle åka igår med. Kul att vi som äger honom inte ens vet när han ska åka.. ja ja. Vi bada stackarn allafall. Han hade nog uppskattat det mera om han inte hade behövt springa runt och vara blöt i kylan.. men fin vart han allafall. Luciashowen gick bra och ganska fort så det va ju bra. Mycket beröm från besökarna! Sen vart det lite mysigt fika i cafeterian och så. Sen plocka ihop lite saker och åka till Birk och lämna saker till honom. Sen vart det bara hem och slänga sig i soffan. Massa brafilmer på tv som men kunde se, så det vart tv i typ 6 timmar ;)

Idag blir det snart julshopping till Glitter och Glamour hoppningen på söndag nästa vecka. Går fortfarande bra att anmäla sig ;) www.soderkopingsrs.se Sen bär det av till sörrping. ska lämna in vagnen och sen ta hand om Figaro. söta figaro.

(liten bild på Birk med)
nae nu måste jag blåsa håret om jag ska hinna!

over and out
Maria


Kommentarer
Postat av: natacha

AAARÅ, vilken toppenheelg asså! :D helt kanonkul ;p ahha <3

2008-12-14 @ 20:00:57
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0