tisdag

Efter en skön men ändå lite halv stressig helg så är det "äntligen" vecka igen, jag börjar nästan gilla veckorna mera än helgerna. Men bara för att jag är ledig i veckorna och jobbar typ mer på helgerna.. dock gratis så, i de flesta fallen.

I söndags blev det prova på i stallet, lugn sovmorgon allafall, kom dit och alla hästarna kom in smidigt och fint, speciellt Birk som gick in bakom mig och Galant, över väg och runt bilar utan grimskaft.. haha, Birk då :) Och bara två grupper där också. Gulliga barn och föräldrar. M "-Varför ska man byta varv när man rider för?" (typ) Barnet "-För annars blir man snurrig i huvudet om man går i samma varv" så söt! :) 6 år eller något. Sen vart det allafall bara att åka hem med en gång, vila lite och sen till mamma på lite mat och jul mys..

Och igår va dagen bara seg, bakade några riskakor med choklad men det var allt. Sen vart det bara jobb.. Iofs kollade jag ju på julkalendern också. Inte så julig direkt.. än. Inte idag heller.. Men det kommer väl.. Bara gått två dagar ;)

Nu ska jag iväg till stan och kolla på juklappar med Sofie.. Men jag mår faktiskt lite illa, Peter med men han har åkt till skolan så, jag ska sluta tänka på honom och dra mig nu, köper väl ett par tuggumin så löser det sig säkert!

over and out
Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0