tisdag

Uppdaterade ju aldrig igår, vet inte varför men det blev inte så bara. Allt känns sådär just nu af.. men jag tror jag är klar med alla julklappar nu allafall. Har två kvar som jag inte hittat på nätet som jag allafall vet vart dom finns så dom ska jag åka och köpa någon dag.

Idag har jag inte gjort så mycket. Mest bara legat och degat, skulle gått på stan och gått en hurtig runda men det blev inte så. kanske blir en hurtig runda senare ikväll, ska se om p ska med då :)

annars är det ju förövrigt det sista avsnittet av Desperate housewives, men dom kommer som tur var med nya avsnitt efter julen :)


Ska göra en quis nu och sen blir det väl att duscha och klä på sig och dra och jobba, imorgon blir det figgebus igen som förövrigt var hur fin som hellst igår =D

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0