torsdag kväll = helgen är igång

Jodå visst är det så när man jobbar deltid på ljura trafikskola. Fast imorgon ska jag faktiskt ha jouren på telefonen för ML ska på kurs och vi har glömt bort att sätta upp lapp om att trafikskolan är stängd. Men telefonen kan jag leva med, den ringer inte för ofta.

Jag kände mig duktig som gjorde typ allt förut utom att byta kläder för det orkade jag inte :P Så nu ska jag väl fixa lite med kläderna till luciashowen imorgon och sen blir det nog att lägga sig och sova. p sover redan, migrän. Har fixat med skivan nu alla fall så nu är det på kopiering hos pappa. Ska hämta den imorgon och hoppas att den funkar i cd spelaren i stallet för annars är det faktiskt lite illa!

WOHO! HELG HELG HELG! Den här helgen blir det väl typ en massa stall som vanligt ;) Fredag träning och kvällsfodringen, lördag morgon och lunch fodringen, söndag är det genrep inför luciashowen. Plus att jag har figge bula varje dag me! woho! :D Får se hur laddad jag är på stallet nästa vecka.. som sagt var ingen som vill ge mig ett jobb så jag har något att göra om dagarna så jag kan bli mindre fattig också. hihi


Nu blir det nog lite oboy och käk och sen sovning. För jag är faktiskt trött och klockan är bara halv nio, det är nog för att p har gått och lagt sig så tidigt. Allt blir helt konstigt då. rätt bra faktiskt, jag som har så svårt att sova.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0