12 timmar senare

Ja såhär tolvtimmar senare skulle jag kunna tänka mig att sammanfatta dagen såhär; Min mamma är ingen bra tidspassare, min bil är trött, jag har köpt nya mjukisbrallor, blivit bjuden på lindahls, och lite till...

Har hjälpt mamma som sagt hela dagen känns det som, varit hemma hos dom, åkt till sjukhuset, luddes förskola, tandläkaren med ludde, tillbaka till förskolan, hem till mamma och hämtat luddes saker och markus, till en bankomat, till luddes förskola och lämna en påsen som tog tio minuter att lämna(!) in och lämna markus hos hans mamma, till maxi kolla och handla träningsbrallor på stadium, in på MQ, Lindex och H&M och leta efter något till mamma, in på maxi och handla lite mat, sen "lunch" på lindahls vid 4... sen till systemet och coop i åby och hämta ut paket från jofotex sen hem till mamma, få lite saker och äntligen ÄGG! sedan hem, byta om, prata lite med kakan, åka till stallet, borsta och spola av figaro, rida lite grann inte så hårt, in med figge i boxen, upp till kansliet fixa med startlistan och allt till KM imorgon, lagt ut bommar till alla hinder! Ner i stallet mocka figges box oh säga god natt.. sen hem, diska, laga mat äta. så nu jävlar är jag trött! GOD NATT!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0