åh!

Nu är det verkligen sant. Dock är jag lite förvånad över mig själv att jag faktiskt tar det så pass bra som jag ändå tycker att jag gör. Nae nu ska jag bara njuta! Inte vara ledsen, det kommer fler tåg.

Föresten så gick jag inte den där rundan sen. Regnade ju lite här då.. och mitt paraply, ja som ni vet.. Ska nog ta mig i kagen och gå på stan en sväng imorgon. Kanske köpa ett par gummistövlar? Det är något som behövs, och ett par vantar, kanske ett par jeans med.. får se, behövs lite påfyllning i matförådet med, svårt och faktiskt lite tråkigt att alltid prioritera mat jämt, tur det finns presentkort!

Nae, godnatt med er alla där ute, imorgon är det jag som ska ringa ett telefonsamtal!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0