bra jobbat maria!

japp! Så kan man säga till mig nu! Idag har jag nämligen, GÅTT till stan, träffat en gammal klasskamrat, kommit på att jag ska verkligen röra på mig mer, det va skönt! Sen har jag gjort mina ärenden plus att jag faktiskt har varit nere på Infoteket och tagit en massa information om utbildningar. Och det va tur det för sista anmälningsdagen till komnux allafall är på fredag! Sen när jag gick hem gick jag inte in på stan som jag först hade tänkt utan gick raka vägen hem, lagade mat och diskade. Och nu har jag också gjort iordning på alla papper och satt in dom i pärmar där dom ska vara!

Nu blir det jobbet och sen när jag kommer hem kanske jag kan gå och leta ut den där rundan som jag pratade om imorse.. ;) Men det får inte störa min tv kväll! Desperet och äntligen hemma! Älskar måndag, tisdag och onsdags tv :) resten är rätt skit.. iofs är söndag rät bra med :) ensam mamma söker ;)

Nae sista rycket nu, ska leta upp en bra jacka eftersom jag la ut mitt paraply på balkongen sista jag anmände det mot regnet för att torka... och där har det legat sedan dess och nu när ajg skulle hämta in det låg det uppochner.. rätt värdelöst att ha nu. Tur det inte är så långt till jobbet!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack :) hoppas verkligen det går bra, börjar bli lite nervös =P

2008-11-11 @ 20:01:05
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0