dagen före dagen

Imorgon är det som sagt var "tävling" Clear Round dressyr.. ska rida lb:1, över 60 % och det blir rosett.. hoppas på det allafal. Just nu hart jag hushållstjänst... tvättstugan till 14,00 eventuellt längre.. sen har jag diskat allt i köket s nu är det bara en form ett lock och några glas kvar, dom fick inte plats på torkstället så mycket är det!

Sen blir det att gå ner på stan och kolla efter en ny stekpanna eftersom vårat teflon i den nya har släppt = livsfarligt, så det blir en ny på servera idag tror jag. Sedan kanske lite H&M, sett en polo där, banken och ett annat ställe med. Och sen ska jag nog gå neråt * med, vill verkligen inte!

Startslistorna ska uppdateras och sen ska det byggas bana, smörjas, badas? knoppas! och fixas till imorgon och inte att förglömma så harvi US möte också! woho vilken underbar och "lugn" fredag.
 

Nae nu måste jag ner i tvättstugan och byta maskiner! Sen kommer Peter och brorsan hem och käkar så jag kanske skulle ta en dusch om jag inte vill skrämma iväg någon.. haha.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0