good night?


Sovdags på Ekgatan nu imorgon blir det äntligen Figaro, som jag har längtat sedan lunchen!! gah, om jag bara...  Har kollat igenom alla protokollen och jag kan af säga att dom sakerna som inte var speciellt bra förut dom är mycket bättre nu af :) tack till Catrine! Synd bara att man inte hann skriva upp sig på träningen innan lappen va full men jag får väl prata med henne af, kanske kan ta det någon annan gång.

På torsdag blir det Stockholm igen, den här gången ska Peter köpa motorcyckel så jag ska vara chafför upp och må dåligt över hur galet han kör påvägen hem. Sen är det som vanligt Ljura, och sedan ser det ut att bli lusse möte och Figaro på kvällen, sista ritten inför CR.. Fredag fix och trix inför CR eftersom jag är lite tävlingsansvarig... hihi. Nae nu måste jag sova!


                                världens finaste Figaro!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0