halt



ja, det kan man verkligen säga! Det är riktigt halt ute nu! Igår lyckades jag köra av vägen! Det va ju inte det allra roligaste jag har gjort men som tur va kunde jag backa upp igen och köra hem, den backen är inte att leka med, så nu kommer jag inte åka den vägen hem mera!

Senare ska jag åka och fixa med lite pappersarbeten, banken, hm och kanske rejmes med.. sen ska jag åka och hämta min vinterdäck i peters garage och åka till söderköping och sätta på dom på bila'.

 

Nae nu ska jag fixa och trixa lite, sen blir det ärendena, sen jobb och sen byta däck!



over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathan

haha, kanske ska ge det en chans iaf! xD

2008-11-03 @ 14:18:06
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon har inte hört av sig om vilken dag vi skulle ses:S

så vet faktiskt inte hur det gått=7

2008-11-04 @ 20:02:42
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0