helgen är slut.

helgen är slut och därmed jag också! Idag har det varit barnkalas och barbacka ridning.. dock inte så lång barbacka ridning, tanken var ju att det skulle bli skogen men naedå.. så blev det inte. Regn och rusk och för årstiden tidigt mörker stoppade fega Maria att ta sig till skogen. Det blev tio minuter knappt i paddocken med Tilda istället.

Så har jag även anmält mig till Ridsportgalan också, och mår jag dåligt, jaa då får jag väl åka hem då! Jag ska gå dit om jag så ska träna i klänningen i flera dagar innan! GAH! Jag får inte låta min "sjukdom" komma i vägen jämt när jag ska göra något. Hatar panikångest

Nae nu är klockan fan för mycket, jag skulle ha ett natt jobb alltså. Jag kan ju verkligen inte sova, inatt sov jag hur skönt som hellst men det var ju också kanske för att jag inte har sovit ordentligen på några dagar då. Nae imorgon blir det upp tidigt och gå min tur med mina nya byxor :) Nu är det dags för sängen och hoppas på en bra morgondag.

Over and out
Maria


och grattis än en gång till Nathalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0