helt slut!

ja, det är verkligen rätt ord på mig just nu. Helt slut. Jag har varit igång hela "helgen" känns det som! Usch, vill sova ut och inte ha barnkalas imorgon, vill verkligen inte. Och det känns ju faktiskt sådär när det är BARA JAG snacka dålig stil av alla andra, ursäkta men vem skulle ha tagit om inte jag kunde?! åh, blä. Ja ja, har varit hopp KM i dag af :) Tackar så hjärtligt för alla snälla komentarer och komplimanger, det värmer verkligen! Är så kul att få höra lite uppskattning för en gångs skull.

Sen efter KM blev det alla fall lite mockning av stallet, hade ju det idag också, lyckades få Tina B lös på morgonen så det känndes ju lyckat, dock va hennes rymmning inte så långvarig allafall, skönt det. Tina är ju itne det sjysstaste hästen om man säger så, och sist hon bråkade med någon slutade det ju med Strömsholm och boxvila i 5 månader. Men det gick bra till slut allafall. Lyckades ju dock skita ner mig totalt i alla lera i dom underbara hagarna så jag såg ut som en lerklump när jag sen skulle träna för Catrine.

Träningen gick ganska bra, jag fasnade dock i min vänster arm och blev helt stelopererad i den, vilket gör att man inte kan rida så bra, höm.. Men Figaro är helt undebar ändå och Catrine likaså, så bra det går, funkar toppen med henne.

Nae nu skriker min kropp efter en säng! Och imorgon är det en viss Nathalies stora dag ;) Lägger in en fin bild med :)


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0