hurtig YES!

Japp nu har jag äntligen gått den där rundan jag har tajtat om i flera veckor känns det som. En runda i stan, mina kvarter dårå ;) på ca 3,2 kilometer... Tog ungefär 30 min att gå i rask takt, så nu ska det nog bli den rundan några gånger i veckan. Hoppas jag allafall. Ska förövrigt också städa ur bilen idag, det behövs. Och lägga upp en litet hemma tränings program, som jag skule ha gjort för typ ett år sedan.. Maria då!

För övrigt så köpte jag ett par nya jeans igår. Känns skönt att köpa lite nya byxor också... har inte så många som passar lixom.. typ ett eller två par. Nya skor skulle ju inte heller sitta helt fel. Men sen en annan rolig och billig "omgöring" är ju slingor. Fundera på blonda eller bruna, någon som har något förslag? Är ju rätt blond nu med men de är snyggt med blonda slingor med.. :)

Naedå så att ä nu är det nog dags att ta sig en dusch eller ett varmt bad med lite varm oboy till? :) och sen blir det ut och städa bil!

over and out
Maria


och föresten så är det min sista arbetsdagden här veckan och imorgon för jag lön! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0