jag har gift mig...

Alltså, inatt har jag haft en så jävla sjuk dröm alltså! Jag var tillsammans med P och helt plötsligt så pratade vi om att någon ville gifta sig med mig. Så vi pratade massor om det och så sa jag att om han va snygg så skulle jag gifta mig, men inte annars. Vi visste ju inte vem det va så jag åkte iväg och kom till mina kusiner (lite omgjort men allafall). Och dom hade dukat upp jättefint med en massa vita dukar och allt va verkligen vitt och det riktigt lös om alla för dom var så glada osv. Så gick vi til kyrkan och så tittade vi och jag drog några skämt om hur jag skulle lämna honom vid altaret om han va ful och om han va snygg hur jag skulel göra med p då och bla bla bla. Allafall, sen kom typ alla helt plötsligt in och det va dags att gå och byta om, men jag hae ingen vit fin klänning utan någon röd siden klänning typ och jeans och högklackade dojjor som jag hittade i sista sekunden. haha, sen är det ett glapp till efteråt.
och då är vi uppe i lilla lilla skogen vid alboga... haha, av alla ställen. och alla killarna har tagit ut alla stona ur hagen och åkt ner och köpt snus eller ngt, så alla red ner typ och så skulle dom släppa ut och massa.. och det är då jag ser första gången vem det är som jag nu då uppenbarligen har gift mig med. Ingen snygg men ingen ful heller, svårt med p då.. men jaa det va en väldigt konstig och verklig dröm för en gång. och väldigt lång? Drömmar brukar bara vara en liten stund..

Allafall, härligt att jag va så lugn i det hela.. haha så nu är jag gift alltså. ; ) Undra vad jag heter Maria _____ .... haha, Bonde söker fru. Det kanske är där jag har fått det ifrån..

Nu blir det att söka lite fler jobb, och sen skicka ett mail.. sen städa det sista. Ikväll är det stallet för hela slanten. Sent också, usch. Sen är det fredag, tidig morgon, smörja, bada, rida mjukt. Sen hem och baka med syrran. och leta julpynt med p.
Lördag blir det KM, julpyntning och Bio :) Madagaskar 2.. vi har itne sett ettan men det ger sig väl..
Söndag är det mer punt, Prova på ridning och Lite pynt och bakning till och sen kanske till mamma och Björn på kvällen och julmysa..

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0