jag vill inte!

Tävling idag, upp halv sju.. tog dock lite längre tid än jag hade räknat med när jag skulle åka så lite sen :P Men fixade allafall allt själv! Fick ju i princip ingen hjälp av någon! LIte Nathalie och Agge med domare men annars så!

Knoppade även själv idag.. lite snygga bild bevis på det en annan dag, hade ju ingen egen kamera för den är ju borta då! Vart jag nu kan ha lagt den... Det kan jag ju inte veta för då vore den ju inte borta utan bara bortlagd... ah, jag yrar bara.

Red fram lite grann i skogen först.. länge sedan jag gick där med bulan, blött och halt så han gick extremt sakta.. och sen va det ju en lös hundjävlen där uppe med så det blev bara en snabb vända.. In i ridhuset, hur seg som hellst, och jag som itne har kommit på hur man rider på ordeltigt med stövlarna utan av tappa stigbyglarna hela tiden kunde ju inte rida ordentligt så, men sen gick det ju bra allafall... 64,58% så jag är nöjd! Rekord för min del på LB:1 : )

Nae nu har jag avnjutit tacos, stjärnor på is och svensson svennson. Så nu är det dags att sova. Imorgon ska jag bara ta hand om min själv och ha det så jävla skönt! Ska bara på farsdags kalas.


over and out
Maria


Usch, när den dagen kommer. ÅH :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0