letar med ficklampa!

Vart finns alla jobb? Verkligen jag undrar bara? Jag är verkligen en bra arbetskraft, har aldrig haft några problem förutom på en praktikplats. Annars har jag bara fått goda ord och dom ringer ofta och frågar igen om jag kan jobba, så jag måste ju vara bra! "Tandhygienist" Ne "Erfaren Elkonstruktör" Nej, "DU TEKNIK rekryterar kvalificerade ingenjörer inom energi- och processteknig" NEJ! Vart finns dom normala arbetena?! Ursäkra det röriga i texten men åh va trött jag blir. Jag kan sitta här en hel förmiddag och bara hitta två jobb som jag kan söka som passar in på mina arfarenheter. Visst jag är bara 20 år, men dom flesta i min ålder (enligt annonserna) ska ha arbetslivserfarenhet, lång utbildning gärna högskola och då gärna civil eller hög ekonomi, ingen familj eller barn, körkort och bil och så ska man kunna kassa sälja osv osv. BLÄ!

Nu känner jag att jag behöver en hel veckas letande. Morgon-Kväll... Mindre roligt. Men ska jag sluta som en pantburksletare eller arbetande? Lätt väljer jag ju arbetande. Vart har ni hittat erat jobb? Vart letar du?


Nae back to "business"

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

instämmer, vart fan finns jobben!!!!

2008-11-11 @ 20:03:24
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0