mercredi

oui cés't mercredi...

Dagen började med en lång och skön sovmorgon, och en frukost som för en gångskull blev uppäten i köket och inte framför tvn i varagsrummet. ; ) Sedan plockade Peter och jag ur mina sommardeäck ur bilen och ställde ner dom i källaren, så nu är sommaren verkligen över, när man ställe ner sommardäcken i källaren då tror man verkligen inte mer på "dagar utan is och halka".

Sedan vart det en tripp till Söderköping och Figaro, gick väl sådär kan man säga, red ju med nya stövlarna idag så det va int mycket känsla där i foten inte. Rätt stelt men efter ett tag kom jag på det och sen va figaro trött på mig så vi red programmet några gånger af.. gick rätt bra till slut! Sedan var han så kissnödig när vi kom in så han kissade i gången! (Han brukar bara kissa i boxen annars, håller sig jättelänge!)

Nu blir det bonde söker fru! Finns ju en hästbonde faktiskt, även om han är lite lagt åt andra hållet så kan man ju spana på anläggningen... få lite tips och trix till framtiden! Nae, keep on dreaming.. skaffa ett jobb först!

Ingen som vet någon som söker personal?



over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0