onsdag

ja, onsdag idag. dock en rätt tråkig onsdag! Ingen figaro.. Och bara en massa städande! Synd om mig.. ;) Dagen igår va typ hemsk, förutom den tiden på fömiddagen i stallet. Alltid lika underbart där!. Lätt mockat var det också, det gillar vi!

Nu har jag precis duschat och fixat, ska bara blåsa håret, lockigt idag. Sminka lite grann och sen blir det att gå och jobba. Vill verkligen ha något annat nu, ingen som vet något? Jag gör vad som hellst! Prata med alla ni känner, mammor, pappor, släktingar, kompisar, alla. Jag vill ha ett jobb!

På fredag ska jag och sofie bygga pepparkakshus (egna kreaktioner) det ser vi fram emot! Och på fredag blir det fixa och trix inför KM också! Nae nu hinner jag inte mer. Förresten, har köpt min första julklap idag!

over and out
maria

Kommentarer
Postat av: nathan

aaaaw, ska snacka med lina ;) dock lite problem med hur vi ska ta oss hem!!

2008-11-26 @ 16:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0