onsdag = fiagro dag!

Yeah, idag är det äntligen onsdag! Vad är inte bra med onsdagar?
  • Det är bara en dag kvar på arbetsveckan
  • Teori på trafikskolan
  • Figaro :)
  • RoomService/Bonde söker fru
  • Insider (som dagen till ära handlar om hästar, inget positivt men..)
Ja det är lixom livet. Jag älskar onsdagar! För att förgylla den här onsdagen ännu mera så ska jag dra med mig Peter och Henrik ner på stan och köpa mössa, jeans och fardaspresent till Peters pappa. Dom ska fira honom på lördag.

Ska ringa mitt viktiga samtal sen med, nervöst! Sen ringde Mia igår med, så jag ska ta Figaro fredag, lördag och söndag! WOHO! Så himla roligt! Love, love, love! 



over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathan

aaaaarå, det märks väl vad ja skriver :P babblar bara på lite råå! ;) höhö.. :D

2008-11-12 @ 12:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0