onsdag

härliga onsdag! Igår var vi och handlade en massa jul saker. papper, snören, formar, must, pepparkakor oj :) nu är det verkligen nära! Lyssnade på julskivan som jag fick av mamma i present också, så den är snart sönder lyssnad! Till jul af ;) Fatta det är minder än två veckor kvar till första advent! Den helgen ska pyntas gärnet! och iår ska vi ha en julgran med! Det ska bli sännande och se om kissen hoppar om och leker i den.

Sen idag har jag faktiskt träningsvärk med. vet inte om det beror på min hurtiga springtur eller vad men skönt känns det allafall! Idag blir det inget spring eftersom jag red, men imorgon blir det nog en runda igen.

Hämtade mat hos farmor och farfar förut med. Skönt att bli lite bortskämd ibland! Makaronipudding, korv och saffransbullar, lagom till jul. :)

Nae nu ska jag gå och klä på mig ngt vackert och dra och jobba. Teori ikväll och sedan ska jag hem och slänga mig i sängen... vill att det ska bli helg!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0