räddaren i nöden

japp det är jag idag det! Mammas bil vill inte starta, (som vanligt) ingen som vill ha en automat, fyrvhjursdrivel  disel audi? :P haha, den är ju helt underbar men ibland vill den inte starta, bara att hälla i lite disel men dom har ju aldrig någon dunk hemma så nu sitter hon där.. haha.

Ska köra henne till sjukhuset och lämna in någon grunka och sen ska jag ta med henne till stadium och köpa ett par träningsbrallor till mig till min "träningsrunda" haha. Sen blir det att hämta ludde på sexårs och ta med honom till tandläkaren klockan ett. Sen kör jag väl hem dom och drar till stallet. Blir inte mycket gjort av det jag skulle göra idag alltså.. haha, men om regnet kan lugna ner sig lite så ska jag nog ta figaro på en skogstur sen :)

nae, nu ska jag ringa ett nytt samtal..

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0