scandic, äntligen hemma, komvux och desperate housewives


Idag har jag äntligen varit och jobbat på Scandic Hotel! Det var alldeles för länge sedan! Kanske även blir lite i helgen. Det gillar jag!


Sen har jag faktiskt funderat allvarligt på att om jag inte hittar något jobb, eller kanske om jag hittar ett jobb men af, jag funderar på att plugga upp och till lite änmen på komvux.. Vill ju eventuellt gå på Linköpings Universitet och lärarprogrammet i Norrköping. Det skulle faktiskt vara något som jag skulle kunna tänka mig att jobba med! Minns när amn gick på lågstadiet själv, det va' tider det! Inga problem..


Men nu blir det nog lite Äntligen Hemma och sedan Desperate Housewives, vilket förövrigt är veckans höjdpunkt när det gäller TV! I pauserna blir det att plubba på bristerna på mina ridna LB:1 program. Clear Round dressyr på lördag, träning inför KM om tre veckor då jag ska försvara min Klubbmästar titel!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0