söndag kväll

Ensam mamma söker om 25 min och 34 sekunder!

Idag har jag och P haft tvättstugan, och tvättat allt, ihop, sen har jag plockat iordning i garderoben, diskat, lagat mat och plockat hemma lite, plus kollat på världscupen i hästhoppning och somvanligt vann sista ryttaren ut i omhoppningen men fy fan den hästen skulle ju jag också hoppa hinder med. Thomas Velin gick det väl sådär för... Dagen känns bra, dessutom har jag haft eftermiddagen i stallet åt V som skulle julstäda. Fatta bara en vecka kvar till första advent och imorgon är det en månad kvar till julafton!

Nu blir det lite smaskig macka med varm oboy framför Tv'n och ensam mamma söker!

   

(bilder från utgången i fredags som var med lagom fylla, lite folk och en helt okej DJ! )

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0