Tisdag

Ja, jag var allafall ute och gick/joggade sedan! Bra jobbat Maria! Gick på 25,13 idag.. 5 min bättre än förra gången. Känns bra. Ska göra samma nu en vecka och sen ökar vi på lite med joggningen men går fortfarande lika länge. Det är ju joggningen som är jobbig!

Ska fixa proppen till Glitter och Glamor hoppningen som vi ska ha i december idag/nu med. Så att den är klart att läggas upp snart. Och så har jag diskat nästintill allt i köket, fyllt på olja i min bil och lagat mat. Så jag har belönat mig själv med lite kladdkaka som jag gjorde igår. Nu är det typ bara fiksen och plocka in tvätten med kvar, damsugade ju även igår.

Skulle även ha ringt till Sofies Gård men det får jag väl göra imorgon då.. Nu måste jag klä på mig det sista!

Over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja det var på lindex:D hah

2008-11-18 @ 21:05:32
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0