Torsdag

Nu har jag sökt en massa jobb på två dagar, vill verkligen göra något mera med mina dagar än att bara sitta och vänta. Imorgon blir det att ringa runt till alla och se.. Ingen som vill anställa? :) 

Och det är väl det enda jag har gjort idag. Faktiskt en ganska skön dag än så länge. Något känns konstigt med den här dagen. Jag har skrattat som aldrig förr till Ellen... länge sedan man kunde skratta för att man faktiskt tyckte det var roligt. Sedan har jag suttit här, klätt på mig innan tolv, länge sedan men gjorde det utan att man faktiskt skulle någonstans. Sedan har jag ju faktiskt inte ätit än ne. haha, inte undra på att dagen har gått utan saker att göra.

Så det blir väl till att äta och sen dra och jobba... sliter i hår och make up idag. To hell with it ;D

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0