veterinärbesöket... i kortform

ja jag lovade ju att berätta om kissens veterinär besök ;D men jag vet inte, inte så intressant kanske. Af, kom dit och som vanlig så kommer han inte ihåg oss.. lite tråkigt nu när vi har varit där fyra gånger och varje gång så frågar han vad det är för ras. Om det nu är en så pass ovanlig ras, varför kan han inte komma ihåg oss? Oj oj, ja gick allafall så skapligt dåligt att han va tvugnen att få en bedövning.. trött som satan vart han. och om det inte hae varit för något annat kunde man ju ha passat på att klippa klorna på honom när han kom hem för han var så seg.. Men som sagt så blev det lite dyrare än väntat så jag fick sitta och vänta på att någon kunde komma och lösa ut mig... Det va ju pinsamt!



Men nu är vi hemma och efter lite återhämtning är han tillbaka till "busiga kissen" igen.. fast förtillgället ligger han i soffan och mysarmed husse, för det är det bästa man kan göra på kvällen innan man ska sova.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0