090401

Ny månad - nytt läge?

Ja, igår lämnade jag in hyreskontraktet som sagt. Så idag har det redan ringt en på lägenheten trots att det bara har gått en dag. Jag vill verkligen inte flytta ifrån den här fina lägenheten :( Hoppas verkligen att jag någon gång kommer att bo såhär fint igen. jag gilar det, mest badrummet. Ska ta lite bilder senare ikväll så vi kan lägga ut på blocket och liknande ev om det är ok med hyresvärden. Vi vill ju flytta i juni och kontraktet går ju till juli så vi får se.

Sen ikväll blir det stallet och lite dressyr möte men mest ridning och Figaro, var för länge sedan jag red nu ju, två veckor. Fick en glad överraskning igår allafall. Ska få tillbaka 9.000+ på skatten :) Det var mycket trevligt. Kan ju komma passane till sommaren och så. Ska åka någonstans med kakan eller gå ut och äta eller något. Hoppas det blir mer sånt nu när vi drar ner på kostnaderna för hemmet.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe nja inte direkt:P skulle bara få nytt recept av hene :)

2009-04-02 @ 09:31:28
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0