090402

jao det är idag är det

Händer väl inget speciellt idag. Nae, som vanligt på tosdagar är det tvättstugan som gäller. Var ute och flyttade på bilen nyss med.. så man inte får böter ; ) Ska åka och handla lite mat i Asta sen med. Se vad hon går för. Måste ge henne lite bränsle med, annars blir ho nog lite butter.

Blev inget direkt lurad igår allafall. Dock blir jag så besviken över alla som tjatar om det här med flytten. Det kommer ju bli en flytt hur vi än vill eller inte vill. Det är en kortsiktig lösning som jag hoppas att jag kan lösa snart då det är mig det hänger på. Nästan bara mig. Hoppas någon vill komma och hälsa på allafall, även om vi nu tydligen ska bo ihop med någon som ingen verkar veta något om, som ändå är hon oss jämt.

Nej, det är med flytten känns inget kul längre, men det kanske det inte kan bli när alla runt omkring bara säger att det verkar vara en dum idé. Jag ser allafall fram emot det lite grann, vi får väl se, vi kanske inte alls kan bo ihop och då får vi leta efter ngt annat, men jag vill hellst undvika en liten etta nu efter en stor tvåa!

Tvätten kallar, sen blir det handla, sen kanske lite mer pill med hemsidan, ska städas också imorgon är det visning. Och ikväll ska jag på hoppmöte och fixa propp inför hopp clear rounden på srs den 25 maj, (lite smygreklam med)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0