090407

Tisdag - stallet för fjärde dagen i rad.

Har haft en lång sovmorgon idag. Ganska skönt. Sen gick jag faktiskt upp med en gång och gjorde pannkakor. Massa, typ två liter smet. :) Så det blev en ungspannkaka och "några" vanliga pankisar. Så nu ska dom in i frysen. :) Alltid bra att ha och skönt när man inte känner för att laga något. Så nu har vi massa mat i frysen.

Sen åkte vi iväg i Asta lite, fint väder lixom så. : )  Blev Ingelsta, och Maxi området, några järn butiken och köpa skruv och sen köpte vi oss en varsin glass med. Gott i solen! Sen tanka och så hem och köka klar ungspannkaka! GREAT!

Fick papper från valmyndigheten idag om den 7 juni, så då ska ajg jobba som röstmottagare. Mer pengar in! Sen har vi även fått besked om lägenheten som vi ska bo i med H så den 1 juni flyttar vi. Ska bli skönt. Men det är so sagt jobbigt med alla som tjatar om hur dåligt det är, och att vi gör vårat största misstag och allt vad alla säger. Ge oss bidrag då ; ) Eller ett jobb till mig.

Ikväll blir det stallet för fjärde dagen i rad, imorgon ska jag dit med men då är det bara ridning på schemat. Skönt det, men nu måst jag slänga upp det här för jag börjar jobba om tio minuter!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0