090414

ärende dag

jo de är allt vad det är. Vaknade rätt skapligt idag men tog de ändå lugnt på morgonen. Vid kvar i tolv var det hnab som gällde. Skriva på hyreskontraktet. efter ca en timme i kö blev det äntligen våran tur. Efter det tog jag kakan under armen och gick till nordea och tog ut pengar och gick till swedbank och satte in dom. Dom på nordea skulle ha 150 kr för att flytta över dom med en gång. RÅN! ; ) på en bank, haha.

Sen åkte vi hem, käka mat och sen gick ja till jobbet. Nu ska jag ringa till försäkringbolagen om min bil och sen ska jag ringa och tjata lite.

Imorgon blir det en lugn och skön dag. Inget Figaro dock eftersom det är tävling till helgen så jag har fredag istället. Men kanske att vi ska gå på stan och hitta några kläder till peter. och köpa sand och mat till kissen. och på torsdag då ska jag ut till mamma och Björn och bränna lite. För snart kommer ju nathalie hem : / Brun och vacker.

Bjuder på en av de få bilder jag
har från Teneriffa


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0