090422

inkasch

jo, fick länespec idag från MAXI, ochså har jag ränkat lite på hur mycket jag ska få av MarieLouise. Så det ska nog bli bra ändå, men det hade suttit skönt att inte behöva lägga 1200 på böter : /

Nu bär det av till jobbet i pappas bil, min är på lagning inför besktningen, sen åker jag till stallet och rider på figaro och fodrar och så, slutkörare. Sen är det torsdag och dom brukar alltid gå fort, sen är de äntligen helg igen! Plus att Nathalie kommer hem, woho!

Flytt snart med, ska bli så kul, jag älskar verkligen (tyvärr) att flytta.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

vart blir det flytt då :)?

2009-04-22 @ 19:26:33
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: nathalie

wiiiiee, glad ja blir att du skrivit om mig :D lalalal ;D men när ses vi igentligen då? :D vad gör du valborg? :S:P

2009-04-26 @ 20:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0