090427

Lyckodag?

Kan det vara sant? Är det nu livet så sakta håller på att vända till något positivt? Efter allt hårt i magen kanske det äntligen är på väg att vända!

Sofie klarade sin teori för körkortet idag, så nu är det bara att hålla tummarna så de blir blåa tills hon har klarat uppkörningen med! Nathalie har ju tagit körkort nu med, äntligen. Så det är jag fortfarande glad över. ha, konstigt det där. Men kul att jag är glad för någon/något för en gångs skull så jag ska inte klaga! Sen fick jag ett underbart samtal förut med så bara att hoppas på att det löser sig som jag vill med allt nu!

Sen är det ju jädra fint väder med, ja jag tror nästan inte jag har något att klaga på idag. Kanske att den där Jannes kladdkaka jag gjorde förut blev torr som en vanlig sockerkaka. Men jag äter den gladeligen ändå! För kladdkaka kan man inte säga nej till!


Åh jag är så glad så jag ska nog gå och laga lite mat. Hör av mig imorgon och ser och glädjen håller i sig. Det bara spritter i mig, kan det vara solen?

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0