090430

valborg

Torsdag vilket innebär tvättstugan. Och just denna torsdag också valborg, som ska tillbringas med Nathalie, Lina och Kalle. Peter och henke ska vara med några klass kompisar så då hänger väl jag med mina kompisar då.

Vaknade tidigt imorse av att Soffy ville ha en ride home från åby eftersom hon, ovanligt nog (inte) glömt over driven på i epan. Så upp och åka dit, sen drog vi till Jula och köpte en radio antenn till asta och ett nytt USB minne som jag just nu håller på att ladda med massa härlig sommardängor då vi kanske ska ta henne till Kinda på söndag! Inte åker jag så långt utan musik inte!

Nu ska jag alldeles straxt ta tag i mig själv och duscha lite, och sen måste jag nog börja kolla över maten. Inget bestämt till det ännu, kommer ta låång tid.

Imorgon bitti är det jobb som väntar sen är det som vanligt första maj tåg med pappa och på kvällen har jag stallet. Fortfarande ingen som har ringt från min arbetsintervu, börjar inte se bra ut för min del.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0