2009-04-13

Trettonde april

Dåligt med uppdatering här men som sagt. det är ju för att jag gör så himla mycket annat att göra än att sitta här och skriva en massa strunt. ^.^

Snart blir det allafall dags att börja packa. Helgerna finns det ju inte så mycket tid på och dagarna går ju peter i skolan och sen jobbar ju jag så, man får ta varje tillfälle man kan till att packa tillsammans. Igår va vi helt lediga och var på mat hos Peter mamma. Gott och skönt att komma bort. Fick även ett påsk ägg! : )

Eventuellt är det även tävling på lördag för min del. : ) Sista tävlingen ever med Figaro allafall känner jag, inte riktigt min tur att stick fram och ta honom för tävlingar nu längre, synd det. Det har alltid varit trevligt, men men. Jag ska nog hitta något! Hoppas på skogslotten nu allafall.

Nu blir det snart frukost om Peter kan diska lite bestik så vi har något att äta med. Längtar till diskmaskinen!  Sen ska jag nog inte göra ett skit idag. Skulle ha åkt till stallet men jag är nog lite för pank för det tror jag : / Måste spara på slantarna. Blir nog att åka och ta ut pengar på Coop och sätta in dom på banken imorgon. Så jag har till licens, transport, anmälningavgift, bensin m.m. till lördag. Någon som har ett jobb åt mig? :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0