091203

Redan december!

Idag rullade tredje avsnittet på julklalendern, vilket innebär tredje december.. Jul kalendern blir bara sämre och sämre med åren. Tacka vet ja julmyteriet på Greveholm, eller Ronny och Julia, dom va bra dom!

Idag är det en sista och avslutande prov i turism och resor och jag blir inte klok på bidragskalkylering och påläggskalkylering. Dom är bara ihop blandade för mig, hoppas jag löser det andra allafall, men som det känns nu så sitter det mesta allafall.. men lite halv löst som vanligt när man panikpluggar ;) Efter provet är det helg.. och min helg kommer bestå av flytt. Yes, den tidigare hyresvärden ringde nu i veckan och undrade om vi inte ville ha nycklarna redan nu till helgen så visst ville vi det, så idag och imorgon är det superpacka som gäller.. Sen flyttar vi allt på lördag/Söndag och jag får plugga till mitt sista prov för terminen söndag kväll och hela måndagen.. sen prov på tisdag.. Kommer bli bra, för just nu kan jag nästan inte koncentrera mig på något annat än att tänka på kartonger och allt!

Asta har även fått ett nytt batteri nu så nu ska hon nog starta igen.. vi var ute en tur igår och handlade så hon funkar fint.. Hoppas hon gör det idag med så jag kan hämta mina himla kartonger, nu vill jag bara flytta!!! :)

Nej nu ringer Henkans väckarklocka, dags att göra sig iordning.. jag har ju varit uppe sedan sex och pluggat ;) In och kladda ansiktet och äta mysig frukost med ljus.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0