091208

tvättstugan och inställt prov

Började dagen med att missa avsnittet av julkalendern för jag är så himla morgontrött.. Illa, himla illa alltså! Men men, upp vid kvart i åtta alla fall, ut i tvättstugan och började där, sedan inte och rå plugga sista inför provet. Så vid kanske elva, fick jag ett sms att provet är inställt och flyttat till måndag. Kanon! För det här provet förstår man inte mycket utav, haha :) Fortsatte istället och gjorde mat och slängde böckerna åt sidan ;) Sedan drog jag och Henkan upp på stan och köpte kabelhållare, så nu ska det bli ordning i sladdhärvan!

Hem och slänga upp lite saker på vinden och sen fortsätta med pass nummer två i tvättstugan, så mycket tvätt efter en flytt! Så nu har jag snart tvättat i tio timmar! PUH! Ska gå till Konsum och byta ut de ljusen som jag köpte till luciakronan igår, dom var lite för små, och kanske gå till banken om jag orkar. Känner inte för att göra något idag känner jag.. helt slut och uttråkad. :p Tur att Henrik kommer hem snart så vi kan slänga på en film på projektorn och mysa i den tillfälliga soffan.. den nya kommer nästa vecka. den ska vara skön, för den svider i min plånbok!!

På torsdag är det troligtvis Ullared som gäller, mår lite dåligt nu och då och hoppas det bara har berott på flytten nu, och att det inte kommer bli värre än det är.. för då går jag inte ut, och inte åker jag en BUSS hela vägen till Ullared, tvingar mig själv i ångest att handla onödiga saker.. fast iofs, det kan ju blir en billig resa då.. ja vi får se, vet inte om jag ska åka om inte Soffy ska med alla fall..

Nej nu ska jag ut och hämta den sista påsen med tvätt och sen får jag väl ta mina friska ben och gå till Konsum och banken.. Bilder på lägeheten kommer sen när det är lite mera ordning och vi har våran soffa, för nu är det tomt här inne! C ya! ;D

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0