091211

mindre än två veckor kvar!

Det stämmer bra det, och jag har köpt två serriösa julklappar och en lite halv serriös.. ja, vi får väl se, har de flesta klara för mig allafall men får se om det kan bli något av dom. :)

Igår va vi i Ullared.. och det är nog ta med sjutton den bästa resan som jag har gjort med en buss till Ullared någonsin! :O ja det är sant inte ånget en enda gång! Heja mig! Det trodde jag inte, men jag satt längst fram och tittade ut på vägen hela tiden, så det kanske är det som krävs? Skönt va det, åkte vid sex på morgonen och kom hem klockan nio så det va precis lagom med tid :) Gjorde ett par bra fynd och köpte nog ingetdirekt jätteonödigt, blev bara 250 spänn, heja mig! det minsta jag någonsin handlat för, haha ;D

På kvällen blev det att kolla in delen av missad Julkalender på SVTPlay och sen krypa ner i sängen med Henrik igen, den här lägenheten är verkligen kanonmysig! Det kommer bli kalasbra när vi får komma mera på plats, den är dom där sista små detaljerna som tavlor och hyllor, kabeldragningar och soffan samt ev en matta som ska in på plats :) Sen är vi nog klara här..

nu ska jag kolla upp med henriks present.. hoppas den blir bra! :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0