091213 - lusselelle

sankta staaalldag!

upp tjugo över sex imorse och satt i bilen tio i sju.. morgonen gick ganska smidigt, trotts att det var hur mycket skit som hellst i spiltorna! Var klar med alla insläpp redan kvart i två.. det går fort när man får hjälp, men min plan var ändå att vara klar till två :) och eftersom jag kommer börja med kvällen så sent som sex halv sju så åkte jag hem imellan istället.. så nu ligger jag här med en strålande, isande och klämd ischias (stavning?)hua, stall jobb sliter på en ;) nu ska jag försöka plugga till årets sista prov... men datorn är vääldigt lockande tyvärr. Mer lockande än att plugga till konferens och turism prov.

imorgon ska vi ta spruta efter våra prov, bara att hoppas vi inte blir sjuka.. eller för min del spelar det ingen roll, men henkan har ett prov till på torsdag som han INTE får missa så jag kan ta hans sjuka i så fall :)

juste plugga va det!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0