091214 sista skoldagen för 00talet

trasig tv och kul betyg

Började dagen tidigt tidigt för att kolla igenom mina anteckningar en sista gång, men oj vad det tog emot. Hade inget intresse av att gå upp så tidigt för att läsa om någon som kändes som självklara saker som är svåra att plugga till.. Mycket om hur man ska förbereda sig och agera på en presentation, om mötesteknik, arbetet i en reception och lite om skrivteknik. Men jag hade nog pluggat på det mesta som kom på provet allafall så det gick nog skapligt! :) Efter provet fick vi även veta alla våra andra slutbetyg, blev två MVG ett VG och ett G, sen har jag den här kursen som jag gjorde provet på idag kvar men det betyget kommer inte att sättas förens efter jul, men det lutar nog uppåt högre höjder det med :D kul!

Hem och softa lite framför datorn, farma lite ;) för det hanns inte med igår kväll för då vart det Kenny Begins på storbilden.. Tyvärr har våran TV eller mera kanalerna som vi ska få som inte går att sända ut längre.. så här finns inga kanaler att titta på längre! ÅH, DET ÄR JU FINAL VECKA FÖR FAAAN! ULLARED OCH TRE DAGAR MED BONDER SÖKER FRU! Hur ska det här gå? :,( Otur, otur, otur! Tur att det finns Play på datorn, emn det är ju inte samma sak. Imorgon ska vi hämta våran soffa! Underbart! Nu ska här bli fint! :) Efter jul ska vi införskaffa en matta med, sen är det nästan klart :)

Nu doftar det nybakade pepparkakor här hemma och "ja jag tror att tomten finns" "det strålar en stjärna" m.m. skrålar ut högtalarna. Snart kommer henkan hem från tennisen och sen kommer mamma och kanske Björn och ser hur vi har det. Ikväll får vi väl underhålla varandra utan TV. Hur klarade sig folket innan TV, dator och mobiler fanns? Jo jag vet, då hade alla egna hästar!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0