091216

lillördag

så sant så sant.. började med tidig uppgång idag med.. körde bort bilen och sen tog med cykeln tillbaka.. Kallt och blåsigt, hua. Inte konstigt att ja just kom på att jag glömde göra en sak! Skit.. aja. Soffan är på plats nu allafall. Kanon skönt, så just nu ligger jag i divan delen och henrik sitter bredvid och spelar fifa på storbilden.. fy fan vad jag är blir trött på det spelat ibland, eller mera på att "bara en match" ofta blir tre fyra om jag inte säger till att han ska sluta efter den första. Ska jag ens behöva det när jag ser kanonsur ut när han frågar om han får spela en? Grabbar alltså.. Påtal om grabbar så hade henkans kompisar förstört våran TV! :@ åh, dom hade dragit ut någon mottagare i hallen så alla i våran gång saknade sina TVkanaler..

Imorgon blir det julavslutning med skolan, sen hem hit och mysa med lite gott. Nu blir det Bonde!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0