091218

fem månader

igår kväll åkte känslorna upp och ner som en bergodalbana.. Glad, ledsen, sur, glad, ledsen, sur, glad så jag grät, ja, dert är underbart att vara tjej och ha gott om hormoner ibland.. haha. Idag vaknade jag dock och var ganska glad.. sen belv jag snabbt ledsen igen.. Asta ville knappt starta igen, vilket jag ju iofs va lite berädd på.. men inte va jag beredd på nästa sak! EN TILL JÄVLA PARBERINGSBOT! Fy fan jag hatar verkligen lapplisor! 800 jävla spänn till till min redan ansträngda ekonomi, det finns inget mera jag kan dra in då! ÅH!


Magnus Uggla säger; JÄVLA PISSFITTOR! ;D

Snart kommer Henkan hem från tennis träningen och då ska vi bara äta och sen ska vi äntligen åka och ta sprutan! Ska blir skönt och äntligen ta den.. Sen efter det ska jag upp på stan och köpa lite julklappar till kusinerna imorgon och en till Ludde tror jag :) Sen får vi se hur dagen följer. Hoppas på något bak till lite polkaknäck. Sen ikväll är det sista avsnittet av bonde söker fru. Imorgon är det Lilljul hos farmor och farfar. Och på söndag ska jag jobba i stallet på morgonen och sen på em ska vi till mamma och Björn och få lite mat. Det gillar vi. Måndag blir en sista mysdag för sen på tisdag åker henrik hem till U-sala. Vilket gör att jag är ensam i åtta dagar. Så länge har jag inte varit utan henrik på flera månader. Hua, hemska tanke!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0