091223

dan' före dopparedan'

ja, en dag avklarad.. sju kvar.. :p fast nej det är ju bara sex kvar! Åh, nu vart jag lite gladare! :) Började dagen med att gå upp vid halv nio, innan dess blev det att mysa med Sune och farma lite i sängen ;) Sådant som man bara måste göra, haha. Men snart är jag lvl 34 och har över en miljon så då ska jag köpa min villa.. sen blir det nog inte så mycket mera farmande för min del.. det är lite tråkigt nu..

Upp och äta frukost och klä på mig.. sedan ut med cykeln som jag hoppades att jag mera skulle kunna sitta på en tvingas knuffa fram genom snön. Hallå alla ni som plogar gatorna i Norrköping, man kan inte bygga vallar till gångbanorna och sen skita i att skotta dom också! Grr, så då va jag lite arg faktiskt.. tog över 30 min att komma fram till haga. Väl framme gjorde jag iordning micron som skulle säljas. Sen tog jag Asta och drog ner till Maxi och handlade de sista julklapparna. Så nu är alla klara :) Sen hem och sälja micron och tillbaka och handla. Så liite mat finns det i kylen nu med.. ska ju bort några dagar så ingen idé att storhandla idag..

Nu är jag hemma. Trodde jag skulle få min garageplats idag men inte, så jag får ta en tur bort med bilen sen igen då.. tur att det finns lite gratis platser här runt. Efter det ska jag se till att det blir diskat och städat här hemma. Sune har haft kul med julgranen och min blomma inatt, haha. Sen är det uppesittarkväll med BingoLotto och julklapps inslagning. Imorgon är det julafton och jag saknar henrik!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0