091225

god fortsättning!

uppe med tuppen imorse.. va tom några "smågrabbar" i huset som blev chockade av att "det är någon i hissen" när jag stannade på deras våning, haha. Mot stallet och lyckades ganska bra idag, blev dock hur blöt som helst, jävla skit väder!!! Det hann ju allafall vara en vit jul innan allt börjar töa bort :)

Imorgon är det samma sak, stallet, till farmor och farfar på mat, hem och fixa lite sen tillbaka till stallet hem och sova. Ingen sovmorgon på Söndag heller, då ska jag ut och hjälpa mamma och Björn att bygga lite, sen ska vi gå på Göta Kanal 3. Måndag ska jag passa Ludde och vad passar bättre än att dra med honom till stan med Soffy och shoppa nyårsoutfit? ;D Det tycker nog han är skitkul, haha. Det tycker ju allafall vi två. Sen på kvällen åker jag och lämnar Sune hos pappa för på tisdag morgon ska jag äntligen åka till min älskling! ÅH, jag håller verkligen på att dö här utan honom. I like him a lot.

Nej nu ska jag lägga huvudet på kudden, hoppas Sune gör mig sällskap i sängen :)


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0