090218

Onsdag, men ingen figaro

Snart dags för möte med arbetsförmedlingen. Har precis kommit ur duschen, vet inte om det är kroppen som fått en chock av denna "tidiga" dusch eller om jag är nervös för nu sjutton mår jag illa, och det känns inte som det brukar. Jag höll mig ju allafall ifrån Månsons sjuka nu så jag hoppas jag inte har träffat någon på stan eller jobbet som kan ha smittat mig. Jag blir helt galen snart. Men spyr jag så gör jag! Orkar inte gå och tänka på det hela tiden längre. Man blir helt psyk!

Ska gå och torka håret i blåsen snart, vet ännu inte vad det blir för frisyr men troligvis utsläppt med mittbena all the way eller uppsatt Lilla My-toffs. Smidigast nu när jag mår lite dåligt :P Håre blir lixom som en extra mössa på skallen och så ner på axlarna och ryggen. Rätt bra när det blåser kallt.

Ingen Figaro idag men det blir nog en Figaro imorgon, dock är jag osäker på om jag ska ta det på fm eller kvällen. Måste kolla upp om det är några aktiviteter i ridhuset. Har ju tvättstugan med, så det lutar åt kvällen faktiskt.

Men nu måste jag gå till badrummet, illamående eller inte :( Och sen dra mig till arbetsförmedlingen. Nu ska de bli ändring i livet, hoppas på en bra sådan. Jag vill verkligen ha ett jobb nu, ingen som vill ha mig?

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0