090219

Torsdag aka. tvättstugedagen

Ja, tvättstugan började vd halv nio och inte sju som den ska.. jag är för trött på morgonen alltså. Men var uppe rätt sent igår faktiskt. Såg hela Dirty Sexy Money, skit bra! Och sen halva Seinfeldt. Den är ju för kul, "helloooooooo" ;D Dessutom har jag varit duktig och tvättat golvet nu om man kan kalla det för de, den är micromoppen eller vad det är är helt värdelös. -.-

Blir allafall stallet ikväll och då ska jag få manligt sällskap, det är ju alltid trevligt. Inget vidare att vara själv där sådär sent. Skönt , skönt. Ska rida massa, är hur sugen som hellst nu, känns som det var hundra år sedan jag red ordentligt. Men ikväll ska jag rida och på lördag, då ska jag tillbringa hela dagen i stallet! Smörja, tvätta, mocka noga, borsta á la Ida. mm, en heldag!

Nu är allt allafall tvättat klart hemma så nu är det bara att fara upp och ner och trycka på torktummlaren var 40 min.. Måste diska snart med, innan jag börjar med maten. Idag blir det en riktigt goding från skoltiden; Pasta med skinksås! MUMS! Känner hur det vattnas i munnen redan. Måste nog springa och börja med en gång! Ska se om Peter kanske kan ta lite bilder på fina figaro ikväll :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0