090220

Fredag och helg!

Ja äntligen! Började helgen med en lång promenad ner till strömmen i stan och satt där ett tag, så rent ut sagt jävla skönt och sitta där i solen alltså! Det va varmt, solen sken, inte allt för mycket folk där, vindstilla och massa fåglar som kvittrade i träden. Helt underbart! Jag längtar som en galning till sommaren. Har nog aldrig riktigt gjort det förut men nu gör jag verkligen det!

Stannade till hos henke på vägen hem, dom hade hittat två treor som dom försökte övertala mig att vi ska flytta till.. gick med på att vi kanske kunde gå på en visning af ;) Men nu verkar det som dom redan var tagna så vi får väl se, henke får bo hos oss ett tag och sen vet i sjutton.. jag vill verkligen inte flytta från den här fina lägenheten. I like it here. Men vi får väl se, det skulle vara jäkligt kul att bo ihop, men hur länge? Vi får se, blir ju mer pengar över men det är tyvärr inget jag kommer att märka av eftersom jag redan betalar mindre än hälften av det jag ska.

Nu blir det en dusch som faktiskt är väldigt välkommen och sen ska jag ta cykeln till ICA och handla lite smör, mjölk och choklad då det ska bli bak till peters födelsedag på tisdag. 22 år, kan man inte tro ;) Slänger in lite bilder på lägenheten så förstår ni vad jag INTE vill flytta ifrån i första taget!

Köket som är underbart, dock lite stökigt på bilden, badrummet med underbara spotts och fina nya inredning


sovrummet med fina tepeten och väggen som nu är vit, med sängen och fint golv!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0